?למה החלטתי לכתוב ספר

 

אני סאקר של מיילים, אני יכול להרשם לכל חברה וכל שרות בכל נקודה שמציעים לי. הלכתי לחנות למוצרים למטבח ושאלו אותי אם אני רוצה להירשם למועדון - ישר אמרתי "ברור" והשארתי אימייל וטלפון.

אבל אבוי, במקרה הטוב אני מקווה מיילים גרועים, בלי מחשבה, שבורים או שמגיעים לספאם ועומדת מאחוריהם חברה של מליוני שקלים (כמו המשביר לצרכן).

במקרה הרע אני לא מקבל אימיילים, אני, הלקוח, משאיר את הדבר הכי יקר לי, כתובת המייל שלי או לחלופין הטלפון, ואני לא מקבל שום מסר פרסומי. מאכזב מאוד.

הייתם מצפים מחברות כאלה שיקחו בן אדם או סיוע מחברה חיצונית ויחברו מערכת פשוטה ל - CRM שלהם ויתחילו לשלוח מסר… כל מסר! 

בשופינג IL האחרון הבנתי שוב כמה המצב חמור בישראל. 

 

החלטתי להוציא ספר שמאגד את העשור האחרון שלי בעולמות האוטומציה והמיילים, בעולמות הגיימינג, האיקומרס וה - B2B. הספר מאגד סיפורים, מסקנות, חוויות, כשלונות ובעיקר הצלחות מהעולם הזה. אני משתף אתכם במסע שלי ובהבנה למה עולם האימיילים כל כך חשוב ואיך לעשות את זה נכון - לפי הספר. איך אני הצלחתי לגלגל לכל המקומות שבן עבדתי וייעצתי מליוני דולרים בצורה פשוטה, מובנת ונכונה.

 

אני לא בא לתת לכם ייעוץ פרטי, זה לא מעניין אותי. אין לי אינטרס לדחוף לכם קורסים פרונטליים או לפתוח חברת ייעוץ. אני רוצה להעניק לכם את הערך האמיתי והידע שחסר כל כך במדינה בהקמה ושדרוג מערך האוטומציה השיווקית שלכם.

 

למי הספר פונה? 

בעלי עסקים קטנים

עובדי CRM, מנהלי ברנדים, מנהלי אימייל מרקטינג, מנהלי חנויות

סמנכל"י שיווק מכל הוורטיקלים

אנשים שרוצים לחפש שינוי כיוון תעסוקתי ורוצים למצוא מקצועי פורח במחלקות השיווק בהייטק 

 

 

נמאס לאנשים כבר ממיילים!

 

אני מקבל המון פנויות בשנה לאחר שהתחלתי לכתוב בה את הספר שאימיילים זה מציק, לא נעים והדבר הראשון שיוצא להם להגיד זה "ספאם". תראו איזה שם רע יצא לאימיילים. למה אתם לא אומרים את זה על מודעות בפייסבוק? אני מאמין שהפשטות בהקמת והנעת מודעות הרבה יותר פשוטה ולכן יש זמן להתעסק בתוכן המודעה עם הכוונה מדוייקת מיועצי פייסבוק שמשלמים להם אחלה כסף לשכנע אתכם להמשיך ולהגדיל תקציב.

 

אימיילים יותר "מוזנחים" בתחום הזה, אתם לא תראו ליווי צמוד מחברות אימיילים כדי שתשלחו יותר מיילים, פשוט כי אין את האינטרס לפרק במיילים לקוחות, אף אחד לא מרוויח מזה, העבודה היא יותר מחשבתית ומעניינת כדי להגיע ללב הלקוח וגם לכיס דרך אימיילים ו - SMS.

 

אבל! ויש אבל ענק! מי שעובר את המכשול הראשוני של האינטגרציה ופיצוח מסע הלקוח הראשון שנקרא "ברוכים הבאים" או פשוט "אונבורדינג", זוכה להנות מכל הרווח, הנוחות והמערכת שאשכרה מייצרת רווח 24 שעות ביממה ברווח אסטרונומי. אני לא מכיר אף פלטפורמה שיכולה להביא לרווח מתמשך של החזר כספי של 120 שקל על כל שקל שאתם מוציאים על המערכת.

 

אם נמאס לכם מהאימיילים שאתם מקבלים לתיבת המייל שלכם ובמקביל אתם גם עושים פעילות אימייל מרקטינג בחברה, כנראה שאתם עושים משהו לא נכון. כנראה שאתם לא יודעים איך נראה, מריח ומתנהג קמפיין אימייל טוב ומוצלח. אם אתם לא אוהבים אימיילים וטוענים שאתם לא צריכים מערך אוטומציה שיווקית בחברה שלכם, אתם חוטאים לאמת השיווקית שלכם ואתם חייבים לעשות מהפך תובנתי ולהיכנס לעולם הזה.

 

החלטתי להוציא שם טוב לעולם האימיילים ולסייע לכם להבין למה חיזוק או בכלל הקמה של מערך אימיילים והודעות טקסט (ופושים ומועדון לקוחות והודעות פופ ופופ-אפים!!!) הם הדבר הכי טוב לעולם השיווק. לכן החלטתי להוציא ספר שמאגד את העשור האחרון שלי בעולמות האוטומציה והמיילים, בעולמות הגיימינג, האיקומרס וה - B2B. הספר מאגד סיפורים חווייתיים, מסקנות, חוויות, כשלונות ובעיקר הצלחות מהעולם הזה. אני משתף אתכם במסע שלי ובהבנה למה עולם האימיילים כל כך חשוב ואיך לעשות את זה נכון - לפי הספר. איך אני הצלחתי לגלגל לכל המקומות שבן עבדתי וייעצתי מליוני דולרים בצורה פשוטה, מובנת ונכונה. זה המתכון המושלם לעולם האוטומציה.